Avís

L'atenció ciutadana presencial es fa només amb cita prèvia obligatòria.

Atenció ciutadana

L'AMB, com a administració pública, disposa de diversos canals d'atenció ciutadana: presencial, telefònic i per Internet. Podeu sol·licitar informació, fer-nos arribar suggeriments o opinions i formular queixes.

Cita prèvia | Feu la reserva en línia

$escapeTool.html($alt)

Accés a la instància genèrica

$escapeTool.html($alt)
Per telèfon
Atenció al ciutadà AMB

93 223 51 51
Presencial
Registre
Laborables de 9 a 14 h.

Per presentar sol·licituds es demana que es faci un ús preferent de la instància genèrica electrònica
Aquest ús és obligatori per a persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, col·lectius que requereixi la col·legiació obligatòria (notaris i registradors de la propietat i mercantils) qui representin un interessat que estigui obligat i els empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que efectuïn amb elles per raó de la seva condició d'empleat públic (article 14 de la Llei 39/2015).

OAC
De 9 a 14 hores, els dies laborals únicament amb cita prèvia
El dia 31 de desembre l'OAC romandrà tancada.

Adreça provisional de les oficines de Registre i Atenció ciutadana:
Carrer 60, núm. 19 Planta Baixa, Local | 08040 - Zona Franca - Barcelona

Nova ubicació