Avís

L'atenció ciutadana presencial es fa només amb cita prèvia obligatòria.

Atenció ciutadana

L'AMB, com a administració pública, disposa de diversos canals d'atenció ciutadana: presencial, telefònic i per Internet. Podeu sol·licitar informació, fer-nos arribar suggeriments o opinions i formular queixes.

Processos participatius oberts

Cita prèvia | Feu la reserva en línia

Accés a la instància genèrica

Contactar per telèfon

Atenció al ciutadà AMB

93 223 51 51

Fax 93 223 47 90

Presencial

AVÍS
Com a conseqüència de les mesures adaptades de lluita contra la COVID-19, els horaris d'atenció seran els que s'indiquen a continuació.
  • Oficina del Registre i Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)
    Registre
    Laborals de 9 a 14 h.

    Per presentar sol·licituds es demana que es faci un ús preferent de la instància genèrica electrònica
    Aquest ús és obligatori per a persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, col·lectius que requereixi la col·legiació obligatòria (notaris i registradors de la propietat i mercantils) qui representin un interessat que estigui obligat i els empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que efectuïn amb elles per raó de la seva condició d'empleat públic (article 14 de la Llei 39/2015).

    OAC
    De 9 a 14 hores, els dies laborals únicament amb cita prèvia que es pot sol·licitar al telèfon 93 506 95 44.
    El dia 31 de desembre l'OAC romandrà tancada.

    Adreça de les oficines de Registre i Atenció ciutadana:
    C. 62, 16-18, Zona Franca
    08040 Barcelona
Prova: $provaURL