Presencial

Oficina de registre

Laborables de 9 a 14 h.

Per presentar sol·licituds es demana que es faci un ús preferent de la instància genèrica electrònica
Aquest ús és obligatori per a persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, col·lectius que requereixi la col·legiació obligatòria (notaris i registradors de la propietat i mercantils) qui representin un interessat que estigui obligat i els empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que efectuïn amb elles per raó de la seva condició d'empleat públic (article 14 de la Llei 39/2015).

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

De 9 a 14 hores, els dies laborals únicament amb cita prèvia
El dia 31 de desembre l'OAC romandrà tancada.

Adreça provisional de les oficines de Registre i Atenció ciutadana:
Carrer 60, núm. 19 Planta Baixa, Local | 08040 - Zona Franca - Barcelona

 



Com arribar a la seu de l'AMB