Tastet ecològic

Del parc als horts ecològics de Sant Jeroni de la Murtra

Imatge
Subject:
Parks
Type:
Guided visit
When:
(Save)
Where:
Parc del Torrent de la Font i del Turó de l'Enric, 08915, Badalona  (Map)
Promoters:
AMB
Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Programme:
Public space activities cycle
Description

Iniciarem la caminada al parc del Torrent de la Font i del Turó de l'Enric i l'acabarem als horts ecològics de Sant Jeroni de la Murtra. Veurem paisatges fortament humanitzats i coneixerem els ecosistemes del parc. Per acabar el matí, farem un tastet ecològic.

Activitat dirigida al públic general a partir de 10 anys.

Punt de trobada

Parc del Torrent de la Font i del Turó de l'Enric

Hi col·labora

A càrrec de

Més informació i inscripcions:

Activitat gratuïta. És imprescindible inscriure's a:

activitatsmetropolitanes@bcn.cat

93 256 22 20 (de dilluns a divendres de 10 a 13 h)

La inscripció s'obrirà 10 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat i es tancarà el divendres abans del dia de l'activitat, a les 13 h. A partir d'aquest moment no es podran acceptar més inscripcions, ja que el Servei d'Inscripció i Reserves restarà tancat i no podrà gestionar-les.

Només podeu donar per confirmada l'activitat si rebeu un correu de confirmació que us assegura que hi esteu inscrits i us informa del punt de trobada, l'hora i el lloc. És molt important que guardeu aquest correu per si cal ensenyar-lo als organitzadors en el moment de l'activitat.

Durant les activitats, es poden fer fotos generals per divulgar-les i difondre-les en diversos mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges, us demanem que ho comuniqueu al responsable de l'activitat perquè ho tingui en compte.


 

Marker
Parc del Torrent de la Font i del Turó de l'Enric 08915, Badalona
How to get there?
Transport nearby...
Related publications
Related facilities