Itinerari de descoberta Parc de la Fontsanta
Descoberta del Parc de la Fontsanta
Itinerari pels diferents punts d'interès del parc
- Subject:
- Sustainability
- Public:
- Educació no reglada, ciutadania, famílies i lleure, Formació reglada | Cicle superior de primària (5è i 6è), 1r cicle d’ESO (1r, 2n i 3r)
- Type:
- Informative
- Edition:
- Hand brochure
- Supports:
- Electronic
Synopsis
Itinerari de descoberta al Parc de la Fontsanta, descripció de les activitats que s'hi poden fer i els diferents punts d'interès del parc.
- Author:
- AMB
- Available languages:
- Catalan
Related interesting spots
-
- Categoria:
- Aula ambiental
- Descripció:
- Espai de suport a activitats educatives i lúdiques de caire ambiental adreçades a les escoles, famílies i públic en general i organitzades per l'AMB i per l'Ajuntament de Sant Joan Despí. Aquestes segueixen quatre eixos d'interès: coneixement dels valors ambientals, biodiversitat, agricultura i mobilitat sostenible. Les activitats s'ofereixen a través de la Jugatecambiental, del programa Compartim un futur, i d'altres programacions que desenvolupa l'ajuntament de Sant Joan Despí.