Una oficina itinerant resoldrà els dubtes de ciutadans i entitats sobre el Pla Director Urbanístic Metropolità

| Tema: Urbanisme

L’oficina recorrerà els municipis de l’àrea metropolitana de Barcelona entre el 5 de juny i el 30 d’octubre

A partir del dilluns, 5 de juny, i fins al 30 d’octubre, ciutadans, entitats i organitzacions locals tindran l’oportunitat de resoldre dubtes, aclarir qüestions i fer consultes sobre el document inicial del Pla director urbanístic metropolità (PDUM). 

L’oficina itinerant s’ubicarà cada setmana en municipis diferents perquè la ciutadania de l’àrea metropolitana tingui el més a prop possible l’accés a tota la informació. L’horari d’atenció al públic serà de dilluns a divendres, de 9 a 14 h, i caldrà demanar cita prèvia. Dos dies per setmana hi haurà tècnics del Servei de Redacció del Pla Director que estaran a disposició del públic per aclarir dubtes i orientar sobre aspectes determinats.

L’AMB recorda que entre l’abril i l’octubre, durant el període d’informació pública, els ciutadans també poden anar presencialment a l’oficina d’atenció ciutadana del PDUM a l’AMB per resoldre dubtes amb els tècnics i consultar el document en paper.

Calendari i localitzacions a cada municipi

Oficina principal d'atenció (seu del PDUM)
 

Enllaços relacionats