Oferir als ciutadans serveis públics útils de forma eficient, responsable i sostenible econòmicament i ambientalment.
Prestar uns serveis públics de qualitat, gestionats d'acord amb el sistema integrat de gestió de la qualitat i del medi ambient (SIGQMA) de l'AMB i altres instruments de certificació de la qualitat.
Treballar internament en un procés de millora contínua de la gestió de la qualitat que repercuteixi en uns serveis òptims.
Publicar informació de qualitat sobre els serveis del Catàleg, actualitzada, complerta i accessible a través de diferents mitjans de difusió.
Posar a disposició dels ciutadans canals de comunicació permanents a través dels quals puguin contactar amb l'AMB per fer consultes, exposar suggeriments o expressar queixes sobre els serveis.
Atendre adequadament les comunicacions enviades pels ciutadans i usuaris de serveis, responent-les en un termini de temps raonable i si s'escau, adoptar mesures per esmenar les queixes i millorar la qualitat dels serveis.
Consultar als ciutadans sobre la percepció, com a usuaris, de la qualitat dels serveis rebuts.