Senyalització Biblioteca Teresa Pàmies

Sistema tridimensional que dona més visibilitat i una millor harmonia i elegància amb l’entorn.

Senaylització biblioteca
Foto: José Hevia, Cómo Design
Fitxa tècnica
  • Data de projecte:
    Novembre 2021
    Data inici de l'obra:
    --
    Data fi de l'obra:
    --
    Data d'execució:
    Octubre 2022
    Municipi:
    Cornellà de Llobregat
    Cost:
    34.214,72 €
  • Autors:
    Susana Catalán, Anna Sodupe (Cómo Design Studio)
    Col·laboradors:
    Id Visual
    Contractista:
    Bernadí
Descripció

El sistema de senyalització de la nova biblioteca municipal del barri d'Almeda de Cornellà de Llobregat està construït principalment amb fusta contraxapada, un dels materials més visibles i definitoris de l’arquitectura i el mobiliari de la biblioteca. S’ha ideat un sistema de lletres massisses tridimensionals i panells de fusta contraxapada amb lletres retallades, ambdós revestits amb fusta blanca o natural per donar-los visibilitat i alhora estar en harmonia amb l’elegància de l’entorn.

A les columnes de formigó s’hi han col·locat fletxes direccionals de fusta i, per als elements gràfics d’algunes zones, com la infantil, s’han creat animals geomètrics amb fusta contraxapada. Per a la senyalització exterior a peu de carrer, s’han utilitzat lletres de vinil, ja que les característiques de la fusta contraxapada la fan poc resistent per estar a l’aire lliure. 

El rètol principal de la biblioteca està fet de lletres d’alumini lacat blanc que s’integren perfectament en els barrots de la reixa exterior.
 

On