Aprofitem les verdures d’hivern

Tema:
Residus, Reparació i autoreparació
Tipus:
Taller
Quan:
(Desar)
On:
Reparat Millor Que Nou, Carrer Sepúlveda, 47, 08015, Barcelona  (Veure)
Promotors:
AMB
Programa:
Millor que nou
Descripció

Aprendrem a preparar receptes amb verdures d’hivern, aprofitant al màxim cada ingredient i evitant el malbaratament alimentari. Mentre cuinem, compartirem trucs i estratègies per conservar millor els aliments i reutilitzar-ne parts que sovint descartem, i així la cuina serà més sostenible i conscient.

Taller presencial

Taller amb 16 places. Un cop ple, la resta d'inscripcions queden en llista d'espera. Si algun dels participants es dona de baixa, la plaça l'ocuparà la primera persona de la llista d'espera.

Observacions

Per tal d'evitar interferències en el desenvolupament del taller, un cop hagi començat l'accés queda a decisió del professor.

El Servei es reserva el dret d'anul·lar l'activitat si no s'arriba a un mínim d'inscrits.


Aquest taller té un cost de material de 2 €, que es liquidaran el mateix dia de l'activitat directament al tallerista.

Sobre la disponibilitat de places, recordeu que:

  • Una persona no es pot inscriure en més de vuit tallers en un mateix mes.
  • Una persona no pot fer més de dos cops un mateix taller durant el quadrimestre.
  • No presentar-se a un taller sense justificar-ho suposarà la pèrdua del dret d'inscripció durant els primers 10 dies del següent període d'obertura de noves activitats.

 

Marker
Reparat Millor Que Nou Carrer Sepúlveda, 47, 08015, Barcelona
Com anar-hi?
Transports al voltant de...
Enllaç relacionat