Disseny del model de posicionament d'activitats de promoció econòmica metropolitana
Disseny del model de posicionament d'activitats de promoció econòmica metropolitana
Suport al disseny del model de posicionament de les activitats de promoció econòmica metropolitana- Tema:
- Estratègia econòmica
- Àmbit:
- Àrea metropolitana de Barcelona
- Data de publicació:
- Autor:
- IDEOGRAMA
Descripció
L'objectiu d'aquest document ha estat fer un repàs d'aquelles tendències que comencen a tenir un impacte real en el marc social, econòmic i polític de les ciutats, així com destacar algunes noves pràctiques que a poc a poc es van introduint en els models de gestió de les institucions de govern local i metropolità.
La diversitat en els temes tractats respon a la voluntat d'oferir una visió transversal, que no es limiti només a un únic àmbit d'anàlisi, i que a la vegada permeti construir un relat global. En aquest sentit, es poden establir tres grans eixos: dinamització econòmica i posicionament global, desigualtats urbanes i nova gestió pública. A partir d'aquests es podran definir noves àrees d'actuació i comunicació que poden esdevenir estratègies per l'Àrea Metropolitana de Barcelona.