Presencial
L'interessat haurà de lliurar la denúncia, degudament signada, a les oficines administratives de l'IMET.
Si ho vol, l'usuari pot, prèviament, descarregar, emplenar i imprimir el formulari de denúncia que trobarà en aquesta mateixa pàgina web.
En qualsevol cas, per formular una queixa o denúncia és necessari que l'usuari aporti el màxim de dades concretes del taxi amb què va realitzar el servei que vol denunciar. Les dades concretes figuren al rebut. Per això, sol·liciteu sempre el rebut al taxista, en finalitzar un viatge.
Dades que consten al rebut:
Les dades del taxista
El número de llicència
El NIF
La matrícula del vehicle
El preu de la carrera
La data del servei
La signatura del taxista
Si l'usuari vol exposar una queixa per deixar constància sobre un servei de taxi que consideri inadequat, però no una denúncia formal, ho pot fer a través de l'adreça electrònica que figura al final. En aquest cas, la queixa no comportarà l'obertura d'expedient informatiu per determinar si els fets poden constituir motiu de sanció.
Com presentar la denúncia
Presencialment:
La persona denunciant pot lliurar la denúncia personalment a l'oficina de Registre de l'IMET.
L'horari d'atenció al públic és de 08.30 a 14.30 h.
Per correu postal:
El denunciant pot descarregar el formulari de denúncia, emplenar les dades, imprimir-lo i signar-lo abans d'enviar-lo per correus.
Adreça postal:
Institut Metropolità del Taxi
carrer 62, núm.18
08040 Barcelona.
Per aclarir qualsevol dubte, es pot trucar al telèfon: 932 235 151 (extensió 2170) o enviar un correu electrònic a: reclam-taxi@amb.cat
Puja