La piuladissa de la tardor

Observem ocells

Imatge
Tema:
Parcs
Tipus:
Activitat a l'entorn
Quan:
(Desar)
On:
Jardí Botànic Històric, Barcelona  (Veure)
Promotors:
AMB
Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Programa:
Cicle d'activitats d'espai públic
Descripció

El Jardí Botànic de Barcelona ens permet observar una gran diversitat d’ocells però... com els observem? Com els identifiquem? Quines són les millors èpoques de l’any per a fer-ho? Coneixerem els ocells que habiten el jardí de la mà d’un ornitòleg.

Activitat dirigida a públic adult i familiar a partir de7 anys.

Punt de trobada

Taquilles del Jardí Botànic de Barcelona. Carrer del Dr. Font i Quer 2

Hi col·labora

Més informació i inscripcions

Activitat gratuïta.

És imprescindible inscriure's a:

activitatsmetropolitanes@bcn.cat

93 256 22 20 (de dilluns a divendres de 10 a 13 h)

La inscripció s'obrirà 10 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat i es tancarà el divendres abans del dia de l'activitat, a les 13 h. A partir d'aquest moment no es podran acceptar més inscripcions, ja que el Servei d'Inscripció i Reserves estarà tancat i no podrà gestionar-les.

Només podeu donar per confirmada l'activitat si rebeu un correu que us assegura que hi esteu inscrits i us informa del punt de trobada, l'hora i el lloc. És molt important que guardeu aquest correu per si cal ensenyar-lo als organitzadors en el moment de l'activitat.

Durant les activitats, es poden fer fotos generals per divulgar-les i difondre-les en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges, us demanem que ho comuniqueu al responsable de l'activitat per tenir-ho en consideració.

Marker
Jardí Botànic Històric Barcelona
Com anar-hi?
Transports al voltant de...
Equipaments relacionats