El cicle de l'aigua: cada gota val mil!
 
                                                        - Tema:
- Aigua
- Tipus:
- 
                                            Activitat educativa
 
- Públic:
- Formació reglada
- Quan:
- Del al (Desar)
- Promotors:
- 
                                                                                                                                                Àrea Metropolitana de Barcelona
 
- Programa:
- 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Compartim un futur
 
Adaptat a mobilitat reduïda
Descripció
L’activitat, a través de dinàmiques interactives, fa reflexionar sobre la disponibilitat d'aigua en el medi i l’accés a l’aigua que usem, així com el funcionament del cicle urbà de l’aigua. Amb l’ajut d’un experiment, es presenten els principals contaminants de l’aigua, propis i impropis, i es comproven els diferents mecanismes d’eliminació d’aquests a través del procés de depuració. Per concloure, es remarcarà la importància que té aquest recurs per a la nostra vida a través d’un comptador d’aigua.
Durada
1 hora
Horaris
De dilluns a divendres en horari de matí i tarda.
Inscripcions
Cal fer reserva prèvia a través de l'enllaç d'inscripcions.
El període d'inscripcions de cada temporada s'inicia l'1 de juliol.
Durant el mes d'agost no hi ha servei educatiu.
Cal tenir en compte que per a aquesta activitat s'han establert uns períodes d'inscripció:
- A partir de l'1 de juliol: per a reserves del 1r trimestre
- A partir de l'1 de desembre: per a reserves del 2n trimestre
- A partir de l'1 març: per a reserves del 3r trimestre
Requeriments / Material imprescindible per part del sol·licitant
Ordinador amb connexió a internet, projector o pissarra digital, i punt d’aigua
Objectius
- Conèixer el paper de l’aigua en les nostres activitats quotidianes
- Experimentar les conseqüències de l’ús irresponsable de l’aigua
- Adquirir nous hàbits de consum i ús de l’aigua
Adaptació NESE
Consultar amb assessoria.compartim@amb.cat
Enllaç relacionat
Publicacions relacionades
- 
                              - Tema:
- Sostenibilitat
- Tipus:
- Didàctic
- Públic:
- Formació reglada, Cicle inicial de primària (1r i 2n), Cicle superior de primària (5è i 6è), 1r cicle d’ESO (1r, 2n i 3r), 2n cicle d’ESO (4t), Cicle formatiu grau mitjà (CFGM), Cicle formatiu grau superior (CFGS), Batxillerat, Educació Especial, Graus, postgraus i màsters
- Edició:
- Catàlegs, Guies
- Suport:
- Electrònic
 
 
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
    				         
                                     
                                     
                                    