Quin xivarri!

Com combatre la contaminació acústica a les ciutats

Imatge
Tema:
Parques
Tipo:
Taller
Cuándo:
(Guardar)
Dónde:
Parc de la Torre-roja, Viladecans - Jugatecambiental del parc de la Torre-roja  (Ver)
Promotores:
AMB
Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Programa:
Ciclo de actividades de espacio público
Jugatecambiental
Descripción

El soroll a les ciutats sempre ens acompanya, però pot afectar a la nostra salut? En aquesta activitat a través de dinàmiques vivencials aprendrem l’efecte de la contaminació acústica sobre nosaltres.mes aquàtics? En aquesta activitat aprendrem les 7R, els trucs per tenir menys residus, a través de la gamificació i convertirem residus en joguines amb la nostra imaginació.

Activitat dirigida a públic familiar.

Punt de trobada

Jugatecambiental del parc de Torre-roja

Hi col·labora

Més informació i inscripcions:

Activitat gratuïta.

És imprescindible inscriure's a:

activitatsmetropolitanes@bcn.cat

93 256 22 20 (de dilluns a divendres de 10 a 13 h)

La inscripció s'obrirà 10 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat i es tancarà el divendres abans del dia de l'activitat, a les 13 h. A partir d'aquest moment no es podran acceptar més inscripcions, ja que el Servei d'Inscripció i Reserves estarà tancat i no podrà gestionar-les.

Només podeu considerar confirmada l'activitat si rebeu un correu de confirmació que us assegura que hi esteu inscrits i us informa del lloc i l'hora de trobada. És molt important que guardeu aquest correu per si cal ensenyar-lo als organitzadors en el moment de fer l'activitat.

Durant les activitats, es poden fer fotos generals per divulgar-les i difondre-les en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges, us demanem que ho comuniqueu al responsable de l'activitat per tenir-ho en consideració.

 

Marker
Parc de la Torre-roja Viladecans - Jugatecambiental del parc de la Torre-roja
¿Cómo ir?
Transportes en las inmediaciones de...
Equipamientos relacionados