Orquídies i altres flors del riu LLobregat

- Tema:
- Parques
- Tipo:
-
Actividad en el entorno
- Cuándo:
-
(Guardar)
- Dónde:
- Riu Llobregat, Carrer del Riu 25, 08780, Pallejà - Parc Cementiri Vell (Ver)
- Promotores:
-
AMB
Museu de Ciències Naturals de Barcelona
- Programa:
-
Ciclo de actividades de espacio público
Descripción
Amb aquesta ruta descobrirem les flors i la flora que viu a la vora del Llobregat al seu pas per Pallejà. Destacarem i observarem la presència d’orquídies silvestres amb la seva bellesa excepcional.
Activitat dirigida al públic adult i familiar (infants a partir de 7 anys)
Punt de trobada
Parc Cementiri Vell, Pallejà
Col·labora
A càrrec de
Centre Mediambiental l'Arrel
Més informació i inscripcions:
Activitat gratuïta.
És imprescindible inscriure's a:
- per correu: activitatsmetropolitanes@bcn.cat
- per telèfon: 93 256 22 20 (de dilluns a divendres de 10 a 13 h)
La inscripció s'obrirà 10 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat i es tancarà el divendres abans del dia de l'activitat, a les 13 h. A partir d'aquest moment no es podran acceptar més inscripcions, ja que el Servei d'Inscripció i Reserves estarà tancat i no podrà gestionar-les.
Només podeu considerar confirmada l'activitat si rebeu un correu de confirmació que us assegura que hi esteu inscrits i us informa del lloc i l'hora de trobada. És molt important que guardeu aquest correu per si cal ensenyar-lo als organitzadors en el moment de fer l'activitat.
Durant les activitats, es poden fer fotos generals per divulgar-les i difondre-les en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges, us demanem que ho comuniqueu al responsable de l'activitat per tenir-ho en consideració.
