Contes interculturals per a adults

Cultura
Tema:
Parques
Tipo:
Actividad en el entorno
Cuándo:
(Guardar)
Dónde:
Parc de les Planes, 08905, L'Hospitalet de Llobregat - Jugatecambiental del parc de les Planes  (Ver)
Promotores:
AMB
Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Programa:
Ciclo de actividades de espacio público
Descripción

Sessió de contes per a adults, per donar pas al pensament crític-reflexiu, sobre la diversistat de la nostra societat, però sobretot, per donar a conèixer les diferents cultures que hi conviuen.

Activitat dirigida al públic adult

Punt de trobada:

Parc de les Planes, l'Hospitalet de Llobregat (a les grades del parc)

A càrrec de:

Martha Escudero

Més informació i inscripcions:

Activitat gratuïta.

És imprescindible inscriure's a:

activitatsmetropolitanes@bcn.cat

93 256 22 20 (de dilluns a divendres de 10 a 13 h)

La inscripció s'obrirà 10 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat i es tancarà el divendres abans del dia de l'activitat, a les 13 h. A partir d'aquest moment no es podran acceptar més inscripcions, ja que el Servei d'Inscripció i Reserves estarà tancat i no podrà gestionar-les.

Només podeu considerar confirmada l'activitat si rebeu un correu de confirmació que us assegura que hi esteu inscrits i us informa del lloc i l'hora de trobada. És molt important que guardeu aquest correu per si cal ensenyar-lo als organitzadors en el moment de fer l'activitat.

Durant les activitats, es poden fer fotos generals per divulgar-les i difondre-les en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges, us demanem que ho comuniqueu al responsable de l'activitat per tenir-ho en consideració.

 

Marker
Parc de les Planes 08905, L'Hospitalet de Llobregat - Jugatecambiental del parc de les Planes
¿Cómo ir?
Transportes en las inmediaciones de...
Equipamientos relacionados
  • Imagen del parque
    Municipios:
    L'Hospitalet de Llobregat
    Inauguración:
    1986
    Superficie:
    67.548,02 m2
Puntos de interés relacionados
  • $escapeTool.html($relacionat_puntinteres_alt_)
    Categoria:
    Jugatecambiental
    Descripció:
    La Jugatecambiental del parc de les Planes ofereix activitats per passar-s'ho bé els diumenges al matí en família. Permet conèixer el parc de les Planes i gaudir d'un munt d'activitats on es fomenten el reciclatge i l'entorn més proper. La Jugatecambiental del parc de les Planes es divideix en dos espais: una activitat taller per a totes les edats i un espai de joc per gaudir en família.