Canvi d'aires o aires de canvi?

al
- Tema:
- Salud ambiental, Sostenibilitat
- Tipo:
- Actividad en línea
- Público:
- Formación reglada, General (Ver todos)
- Cuándo:
- Del al (Guardar)
- Programa:
- Compartim un futur / Compartamos un futuro
Descripción
L'activitat s'adequa al públic destinatari: per als més petits, es parteix d'un conte els que submergirà en la problemàtica i, juntament amb els personatges de la història, esbrinaran com convertir-se en vigilants de l'aire. Per a públics més grans, el plantejament es basa en identificar els punts positius i negatius del nostre entorn pel que fa a la contaminació atmosfèrica i acústica, així com explicar quins problemes de salut comporten.
Durada
1 hora
Lloc i durada de l'activitat
És una activitat en línia que es pot fer des de qualsevol lloc amb un ordinador i connexió a internet.
Inscripcions
Cal fer reserva prèvia a través de l'enllaç d'inscripcions.
El període d'inscripcions de cada temporada s'inicia l'1 de juliol.
Durant el mes d'agost no hi ha servei educatiu.
Requeriments i material imprescindible
- Ordinador i connexió a internet.
Continguts curriculars:
Objectius
1. Conèixer les causes de la contaminació atmosfèrica a la ciutat
- Aprendre per què es produeixen.
- Aprendre l'impacte ambiental que representen.
- Entendre el debat ètic que generen.
- Aprendre per què ho són.
- Aprendre l'impacte ambiental que representen.
- Crear propostes per a la difusió dels coneixements obtinguts.
- Difondre allò que s'ha après per conscienciar les persones de l'entorn immediat.
- Comprometre's en una acció de canvi en l'àmbit domèstic/quotidià.
- Concepte contaminació atmosfèrica.
- Causes i conseqüències de la contaminació atmosfèrica i acústica.
- Eines per a la ciutadania per fer front a la contaminació atmosfèrica a la ciutat
Adaptació a NESE
L'activitat està adaptada per a persones amb necessitats específiques de suport educatiu.
Publicaciones relacionadas
-
Recull d'activitats prèvies i posteriors a l'aula
- Tema:
- Educación ambiental
- Tipo:
- Informativo
- Público:
- Formación reglada
- Edición:
- Catálogos
- Soporte:
- Electrónico