Disseny del model de posicionament d'activitats de promoció econòmica metropolitana
Suport al disseny del model de posicionament de les activitats de promoció econòmica metropolitana

- Tema: Estrategia económica
- Ámbito: Àrea metropolitana de Barcelona
- Fecha de publicación:
- Autor: IDEOGRAMA
-
Disseny del model de posicionament d'activitats de promoció econòmica metropolitana
Descripción
L'objectiu d'aquest document ha estat fer un repàs d'aquelles tendències que comencen a tenir un impacte real en el marc social, econòmic i polític de les ciutats, així com destacar algunes noves pràctiques que a poc a poc es van introduint en els models de gestió de les institucions de govern local i metropolità.
La diversitat en els temes tractats respon a la voluntat d'oferir una visió transversal, que no es limiti només a un únic àmbit d'anàlisi, i que a la vegada permeti construir un relat global. En aquest sentit, es poden establir tres grans eixos: dinamització econòmica i posicionament global, desigualtats urbanes i nova gestió pública. A partir d'aquests es podran definir noves àrees d'actuació i comunicació que poden esdevenir estratègies per l'Àrea Metropolitana de Barcelona.