Informe de Tendències NUM-14
TROP Tendències NÚM-14
TROP: Tendències | Reptes | Oportunitats | Posicionament
- Tema:
- Informes de tendencias
- Público:
- Educació no reglada, ciutadania, famílies i lleure
- Tipo:
- Informativo
- Edición:
- Informe
- Soportes:
- Electrónico
Sinopsis
Les conclusions del Projecte marca Barcelona, que recull les opinions i les percepcions sobre la projecció metropolitana de la marca Barcelona tema destacat de l'informe de la primera quinzena d'agost.
El TROP, el formen un conjunt de recursos de suport per a l'estudi i anàlisi estratègica de tendències, reptes, oportunitats i posicionament (TROP) de l'economia per a l'impuls del desenvolupament econòmic metropolità.
- Autor:
- Direcció: Àrea de Desenvolupament Social i Econòmic. Edició i continguts: Institut Cerdà
- Editorial:
- AMB
- Lugar y fecha:
- Barcelona 2018
- Idiomas disponibles:
- Catalán