Convocatòries de premsa

Roda de premsa
POSADA EN MARXA DE L'AMBICI ALS 6 PRIMERS MUNICIPIS
Dijous 9 de febrer, a les 12.30 hores, el vicepresident de Mobilitat, Transport i Sostenibilitat de l'AMB, Antoni Poveda, posarà en marxa el nou servei de bicicleta compartida metropolitana, l'AMBici. Aquest començarà la setmana vinent als 6 primers municipis metropolitans (Cornellà de Llobregat, Esplugues de Llobregat, El Prat de Llobregat, Sant Boi de Llobregat, Sant Joan Despí i Sant Just Desvern) i progressivament s'anirà implantant a la resta del 15 municipis on està previst el servei. A l'acte, que se celebrarà a Sant Joan Despí, assistiran també representants d'aquestes ciutats.

Aquest nou servei metropolità, que disposarà de 2.600 bicicletes elèctriques, ha estat creat per l'AMB i el gestionarà TMB. Està cofinançat amb fons Next Generation i  suposarà un nou impuls per potenciar i facilitar opcions de mobilitat sostenible a la metròpolis de Barcelona.

RECORDATORI
Dia: Dijous 9 de febrer de 2023
Hora: 12.30 h
Lloc: Exterior Biblioteca Mercè Rodoreda. C/Major amb C/Jacint Verdaguer. Sant Joan Despí.

SERVEI DE TRANSPORT GRATUÏT PER A LA PREMSA: AUTOBÚS DES DE ZONA CORTE INGLÉS DIAGONAL- C/JOAN GÜELL

L'AMB posarà un autobús gratuït per facilitar els desplaçaments dels periodistes entre Barcelona i el punt on es farà la inauguració a Sant Joan Despí.

• Hora sortida bus: 11.30 h.
• Punt de sortida: Zona El Corte Inglés Diagonal –Carrer Joan Güell, a la vorera contrària dels restaurants Mussol i Viena (de baixada). Veure mapa.
• Hora tornada bus: entre les 13.15 i les 13.30 h, en finalitzar l'acte de presentació.
• Per confirmar plaça d'autobús: Premsa AMB. Marina Muñoz. 607.31.69.41. mmunoz@amb.cat

Per a més informació i confirmar assistència a l'acte:

Premsa AMB: Marina Muñoz- 607.31.69.41- mmunoz@amb.cat