Análisis coste-beneficio de dos infraestructuras de la red ciclista Bicivia
Anàlisi cost-benefici de dos trams de la xarxa pedalable Bicivia
- Tema:
- Bicicleta, Mobilitat sostenible
- Públic:
- Tècnic
- Tipus:
- Informatiu
- Edició:
- Informe
- Suports:
- Electrònic
Sinopsi
Estudi realitzat per la Universitat Pablo de Olavide de Sevilla i la Universitat de Sevilla, en col·laboració amb l’Institut Metròpoli, per encàrrec de l’Oficina Metropolitana de la Bicicleta de l’AMB. L’estudi fa una anàlisi cost-benefici de dos trams de la xarxa pedalable metropolitana Bicivia, concretament de la connexió Barcelona-Esplugues i la connexió Barcelona-polígon de la Zona Franca. En aquesta anàlisi, s’avaluen els costos directes de la construcció i el manteniment i es comparen amb els impactes globals que genera la infraestructura en el benestar de la societat. Aquests estudis permeten avaluar la idoneïtat de projectes i polítiques públiques, i alhora quantificar si properes inversions semblants poden ser rendibles.
- Autor:
- Universitat Pablo Olavide de Sevilla i la Universitat de Sevilla
- Col·laboradors:
- Institut Metròpoli
- Idiomes disponibles:
- Castellà