Carril bici entre Barcelona i Esplugues
| Tema: Mobilitat i transport, Mobilitat sostenible
S'inicien les obres d'aquest carril de 880 metres, amb espais diferenciats per a vianants i per a bicicletes
S'han iniciat les obres del carril bici que unirà Barcelona i Esplugues de Llobregat. El camí, de 880 metres de longitud, disposarà d'espais diferenciats per a vianants i per a bicicletes. Les obres tenen una durada estimada de 10 mesos i està previst que finalitzin el mes de maig del 2017. El projecte implica una inversió de més d'1.000.000 d'euros.
El carril bici parteix l'existent actualment a la Diagonal i que s'acaba al Parc Cervantes. Des d'aquest punt i aprofitant el talús del parc al costat de la B-23, el nou carril bici transcorrerà per sota de la Ronda de Dalt, per sobre del ramal d'enllaç entre la B-23 i la mateixa Ronda de Dalt, i per un túnel sota dels diferents enllaços que hi ha entre la ronda i la B-23. Tot, fins a incorporar-se a la vorera de l'avinguda dels Països Catalans d'Esplugues de Llobregat.
La intervenció està projectada per l'AMB, d'acord amb l'Ajuntament d'Esplugues de Llobregat i l'Ajuntament de Barcelona. En un futur, aquesta intervenció ajudarà a connectar de manera ininterrompuda i per vies ciclables els àmbits del Llobregat i del Besòs, tot travessant la ciutat de Barcelona.
Documents relacionats
Enllaços relacionats
On
