Aprenem les puntades decoratives

Imatge de l'activitat
Tema:
Residuos, Reparació i autoreparació
Tipo:
Taller
Cuándo:
(Guardar)
Dónde:
Millor Que Nou, Sepúlveda, 47, 08015, Barcelona  (Ver)
Promotores:
AMB
Programa:
Millor que nou / Mejor que nuevo
Descripción

Amb aquest taller aprendrem nocions bàsiques de costura manual per poder solucionar situacions habituals amb rapidesa i sense dependre de la màquina de cosir. També ens familiaritzarem amb el vocabulari associat a la pràctica de la costura i algunes de les puntades bàsiques.

Aprenem les puntades bàsiques I

Taller presencial

Taller de 8 places. Un cop ple, la resta d'inscrits queden en llista d'espera. Si algun dels participants es dona de baixa, la plaça l'ocuparà la primera persona de la llista d'espera.

Material

  • Cosidor (tisores, fil, agulles, agulles de cap, didal…) 
  • Retalls de roba per practicar

Observacions:

Per tal d'evitar interferències en el desenvolupament del taller un cop hagi començat, el professor podrà decidir si s'hi pot accedir o no.

El Servei es reserva el dret d'anul·lar l'activitat si no s'arriba a un mínim d'inscrits.

Sobre la disponibilitat de places, recordeu que:

  • Una persona no es pot inscriure a més de vuit tallers en un mateix mes.
  • Una persona no pot fer més de dos cops un mateix taller durant el quadrimestre.
  • No presentar-se a un taller sense justificar-ho suposa la pèrdua del dret d'inscripció durant els primers 10 dies del següent període d'obertura de noves activitats.

Marker
Millor Que Nou Sepúlveda, 47, 08015, Barcelona
¿Cómo ir?
Transportes en las inmediaciones de...