Canals curts de comercialització

Tornar

| Tema: Comerç

Jornada sobre els reptes i oportunitats del sector al territori metropolità

Imatge de la notícia


L'Agència de Desenvolupament Econòmic de l'AMB va dur a terme el dimecres 25 d'abril una jornada dedicada als canals curts de comercialització (CCC) i el reptes i oportunitats d'aquest sector al territori metropolità. La trobada de diversos experts, tècnics municipals i responsables polítics va tenir l'objectiu d'analitzar els impactes de la distribució agroalimentària de circuit curt i determinar quines són les accions que cal impulsar des de l'AMB en aquest àmbit.

Els CCC són canals de venda directa que, en l'àmbit agroalimentari, posen en contacte directe els productors i els consumidors. Aquests canals de comercialització comprenen tot un seguit d'activitats relacionades amb l'alimentació, des de les activitats productives, passant per la transformació, la distribució, la comercialització, el consum i la disposició. És un sector en creixement en diversos entorns metropolitans i ja forma part de les agendes públiques, per la seva rellevància i implicació en el metabolisme de les ciutats i, en el benestar i el progrés dels seus habitants.

Aquesta jornada és fruit del compromís de fer tres activitats monogràfiques sobre agricultura metropolitana, així com del desplegament del projecte "Política alimentària metropolitana" (PALM-AMB) per impulsar actuacions des de la perspectiva social i econòmica orientades a la dinamització del sistema alimentari metropolità.

Enllaços relacionats