Avís
L'atenció ciutadana presencial es fa només amb cita prèvia obligatòria.Atenció ciutadana
L'AMB, com a administració pública, disposa de diversos canals d'atenció ciutadana: presencial, telefònic i per Internet. Podeu sol·licitar informació, fer-nos arribar suggeriments o opinions i formular queixes.
Cita prèvia | Feu la reserva en línia
Accés a la instància genèrica
-
Com arribar a la seu de l'AMB
Catàleg de serveis
Lloguer d'espais i sales
Contactar per telèfon
- Atenció tributària
- Transport públic Atenció als viatgers
Tel. 931 537 010
Cerdanyola del Vallès Sant Andreu de la Barca Montcada i Reixac Sant Just Desvern Pallejà Sant Vicenç dels Horts Ripollet Tiana
Tarifació social
900 700 077 (targeta rosa metropolitana i Barcelona)
Sancions en el transport públic
93 506 93 44 - Inscripcions activitats del programa "Compartim un Futur" 93 238 93 51 (15 dies abans de les activitats)
- Laboratori de l'AMB Tel. 93 633 09 13
Presencial
AVÍS |
---|
Com a conseqüència de les mesures adaptades de lluita contra la COVID-19, els horaris d'atenció seran els que s'indiquen a continuació. |
- Oficina del Registre i Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) Registre
Laborals de 9 a 14 h.
Per presentar sol·licituds es demana que es faci un ús preferent de la instància genèrica electrònica
Aquest ús és obligatori per a persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, col·lectius que requereixi la col·legiació obligatòria (notaris i registradors de la propietat i mercantils) qui representin un interessat que estigui obligat i els empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que efectuïn amb elles per raó de la seva condició d'empleat públic (article 14 de la Llei 39/2015).
OAC
De 9 a 14 hores, els dies laborals únicament amb cita prèvia que es pot sol·licitar al telèfon 93 506 95 44.
El dia 31 de desembre l'OAC romandrà tancada.
Adreça de les oficines de Registre i Atenció ciutadana:
C. 62, 16-18, Zona Franca
08040 Barcelona