Aperitius de Nadal

Subject:
Waste, Reparació i autoreparació
Type:
Workshop
When:
(Save)
Where:
Millor Que Nou, Carrer de Sepúlveda, 47, 08015, Barcelona  (Map)
Promoters:
AMB
Programme:
"Millor que nou" (Better than new)
Description

Cuinarem una varietat d’aperitius ideals per a aquestes dates tan assenyalades, amb propostes creatives que podreu elaborar fàcilment a casa. A més, us explicarem de manera senzilla com reduir els residus orgànics domèstics que es generen a la cuina durant les celebracions.

Taller presencial

Taller amb 16 places. Un cop ple, la resta d'inscrits queden en llista d'espera. Si algun dels participants es dona de baixa, la plaça l'ocuparà la primera persona de la llista d'espera.

Observacions

Aquest taller té un cost de material de 2 €, que es pagarà el mateix dia de l'activitat, directament al responsable.

Per tal d'evitar interferències en el desenvolupament del taller un cop hagi començat, l'accés quedarà a decisió del responsable.

El Servei es reserva el dret d'anul·lar l'activitat si no s'arriba a un mínim d'inscrits.

Sobre la disponibilitat de places, recordeu que:

  • Una persona no es pot inscriure a més de vuit tallers en un mateix mes.
  • Una persona no pot fer més de dos cops un mateix taller durant el quadrimestre.
  • No presentar-se a un taller sense justificar-ho suposa la pèrdua del dret d'inscripció durant els primers 10 dies del següent període d'obertura a noves activitats.

 

Marker
Millor Que Nou Carrer de Sepúlveda, 47, 08015, Barcelona
How to get there?
Transport nearby...