Menys soroll i més somriures

Taller ludicopedagògic

Imatge de l'activitat
Subject:
Environmental Health
Type:
Workshop
Public:
Educació no reglada, ciutadania, famílies i lleure
When:
From to (Save)
Promoters:
Àrea metropolitana de Barcelona
Programme:
Compartim un futur

Registration

Adaptat a mobilitat reduïda

Description

El taller ludicopedagògic 'Menys soroll i més somriures' vol fer reflexionar sobre la importància de mantenir un so ambiental respectuós que vetlli per la qualitat de vida de les persones en els diferents contextos i situacions quotidianes.

Per tal de generar una consciència activa d'aquest tipus de contaminació, l'activitat proposa als infants relacionar diverses situacions que impliquen una alteració del que seria un so ambiental respectuós. Mitjançant l'ús de diversos recursos de les arts, el joc simbòlic o els contes, les nenes i els nens hauran de proposar alternatives per a millorar i revertir situacions poc amables amb el medi acústic.

Les explicacions, dinamització i recursos de l'activitat són en català. Les explicacions també poden ser en castellà.

Consultar activitats prèvies i posteriors al catàleg.

Aquest taller de curta durada està dissenyat per a Jugatecambientals, patis oberts o similars. NOTA: l'edat dels infants és d'entre 4 i 10 anys.

Durada

30 minuts, i cal reservar un mínim de 2 sessions seguides.

Horaris

De dilluns a dissabtes matí i tarda, i diumenge matí segons la petició del sol·licitant.

Inscripcions

Cal fer reserva prèvia a través de l'enllaç d'inscripcions.
El període d'inscripcions de cada temporada s'inicia l'1 de juliol.
Durant el mes d'agost no hi ha servei educatiu.

Objectius

  • Sensibilitzar els infants sobre els efectes de la contaminació acústica en diferents situacions de la vida quotidiana.
  • Aprendre hàbits que redueixin el soroll ambiental. 

Adaptació NESE

L'activitat està adaptada per a persones amb necessitats específiques de suport educatiu i/o amb mobilitat reduïda. Consultar amb assessoria.compartim@amb.cat.

Related link
Related publications