Exòtics, uns veïns no desitjats
Saps que és una espècie exòtica?

- Tema:
- Parcs
- Tipus:
- Visita guiada
- Públic:
- Famílies
- Quan:
- (Desar)
- On:
- Parc de Can Mercader, Carretera Hospitalet, 137, 08940, Cornellà de Llobregat (Veure)
- Promotors:
- AMB
Museu de Ciències Naturals de Barcelona
- Programa:
- Cicle d'activitats d'espai públic
Descripció
Com és possible que trobem a les palmeres del parc una cotorra argentina? I al llac una tortuga americana? Com han arribat fins aquí? Coneguem una mica la seva història i l'impacte que generen a la natura i als animals autòctons.
Places limitades. Activitat adreçada a públic familiar (infants a partir de 8 anys).
Punt de trobada:
Al davant del Palau de Can Mercader.
A càrrec de:
Hi col·labora:
Més informació:
Activitat gratuïta. És imprescindible inscriure's a:
activitatsmetropolitanes@bcn.cat
Tel. 93 256 22 20 (de dilluns a divendres, de 10 a 13 h)
- La inscripció s'obrirà 10 dies hàbils abans de l'inici de la primera activitat i es tancarà el divendres abans del dia de la darrera activitat, a les 13 h. A partir d'aquest moment no es podran acceptar més inscripcions, ja que el Sevei d'Inscripció i Reserves estarà tancat i no podrà gestionar-les.
- Només podeu considerar confirmada l'activitat si rebeu un correu de confirmació que us assegura que hi esteu inscrits i us informa del lloc i l'hora de trobada. És molt important que guardeu aquest correu per si cal ensenyar-lo als organitzadors a l'hora de fer l'activitat.
