|
|
CastelldefelsLa platja de Castelldefels, de prop de cinc quilòmetres de llargada i sorra fina, està situada entre dos sistemes naturals clarament diferenciats: el delta del Llobregat i el massís del Garraf. Castelldefels i la seva platja gaudeixen d’una llarga tradició turística com a destí de bany i vacances. El Club Nàutic, el Club Marítim i les diferents escoles de vela són una mostra de la vitalitat de les diferents activitats aquàtiques i nàutiques que s’hi desenvolupen.
Nom de la platja: platja de Castelldefels. Mobiliari Dutxes, rentapeus, lavabos, papereres, bancs, bar, passeres d’accés a la sorra, passeres adaptades per facilitar l’accés a l’aigua a persones amb mobilitat reduïda, àrees de jocs infantils i gimnàstics, xarxes de voleibol, torres i cadires de vigilància, senyalització informativa, abalisament amb boies de les zones de bany i dels canals per a embarcacions.
Serveis Salvament i socorrisme, acompanyament al bany per a persones amb mobilitat reduïda, megafonia, seguretat, informació ambiental i biblioteca.
Accés Pots arribar-hi amb: - Autobús: L94 Les Botigues de Sitges (Pg. Marítim) - Barcelona (Rda. Universitat) L95 Castelldefels (Carles Riba) - Barcelona (Rda. Universitat) L96 Castelldefels (Av. Eucaliptus) - Sant Boi de Llobregat (Av. Maria Girona) L97 Castelldefels (Av. Eucaliptus) - Barcelona (Pl. Reina Mª Cristina) CF1Castelldefels (Agustina d'Aragó) - Les Botigues de Sitges (Pg. Marítim) - Rodalies Estació de Platja de Castelldefels C2 (St. Vicenç de Calders-Sitges-Barcelona-Massanet)
Més informació: |
bottom-page-options: