ON ÉS? El parc ocupa un indret privilegiat a la part baixa del turó del Puigfred (81m), al cim del qual es troba l’Hospital de l’Esperit Sant, i constitueix un excel·lent mirador sobre el riu i la ciutat de Barcelona.
COM ÉS ? Des de l’indret enlairat on es trobava l’antiga Torre Roja, s’obren en ventall les plataformes que componen el parc del Molinet. Més naturals i adaptades a la forma de les antigues feixes de conreu les de la part baixa, planeres i formant una gran plaça-mirador les de dalt, juntes responen als usos i requeriments que ha de complir un parc com a lloc de passeig, de repòs i de lleure. La vegetació arbòria està formada per espècies de fulla caduca, principalment oms i àlbers. Les taques d’arbusts són abundants i amb força varietat d’espècies.
QUÈ HI PUC TROBAR? Vegetació singular, vista panoràmica, fonts d’aigua potable, jocs infantils, porteries de futbol, WC. Centre de creació de música moderna i arts plàstiques.
COM ARRIBAR-HI? En autobús: -B14 Sta. Coloma de Gramenet (Menorca) - St. Adrià de Besòs (Av. Eduard Maristany) -B16Barcelona (Judea) - Badalona (Pl. Pep Ventura) -B18 Sta. Coloma de Gramenet (Núria) - Montcada i Reixac (Pg. Jaume I) -B21 Sta. Coloma de Gramenet (Av. Ramon Berenguer IV) - Barcelona (Rda. Sant Pere) -B22Barcelona (Mas Casanovas) - Badalona (Ctra. de Mataró) -B24 Barcelona (Bruc) - Badalona (Hospital Can Ruti) -B30 Sta. Coloma de Gramenet (Menorca) - Tiana (Nou de la Virreina) -B31 Sta. Coloma de Gramenet (Pl. de la Vila) - Badalona (Occitània) -801 Sta. Coloma de Gramenet (Sta. Eulàlia) - Badalona (Av. Cardenal Vidal i Barraquer) Feiners
En vehicle privat: -Ronda Litoral, sortida núm. 29 (St. Adrià de Besòs, Guipúscoa). Girar a la dreta per anar a buscar el pont del Molinet. Un cop creuat el riu, el parc és a mà esquerra.