Compromís Sostenibilitat Tecnologia
Butlletí número 6
22 d'abril de 2009
ISSN 2013-1593

A Sant Vicenç dels Horts hi haurà contenidors nous de les cinc fraccions

El municipi de Sant Vicenç dels Horts ha iniciat el procés de substitució de tots els contenidors d'escombraries. Els nous contenidors tindran més capacitat i seran més pràctics de manipular a l'hora de buidar-los i de netejar-los i menys sorollosos.

Bateries de cinc unitats

Es disposen en bateries de cinc unitats, una de cadascuna de les fraccions de recollida selectiva: resta o rebuig, paper i cartró, envasos, vidre i matèria orgànica. Aquests contenidors es fixen a terra sobre una guia, de manera que deixen de ser movibles, i ocupen menys espai a la via pública i causen menys impacte visual.
 
A més, s'amplien els punts de recollida selectiva en més d'un centenar, passant dels 136 actuals a un total de 238 que es distribuiran per tots els barris, segons informa el consistori. 

Altres temes que us poden interessar:

 
 Veure l'article anterior  Veure l'article següent

bottom-page-options:

© Àrea Metropolitana de Barcelona. Carrer 62, núm. 16-18, 08040 Barcelona

Navegador: CCBot/1.0 (+http://www.commoncrawl.org/bot.html)