Compromís Sostenibilitat Tecnologia
Butlletí número 15
  setembre de 2010
ISSN 2013-1593

La tercera R-Festa del 27-09-10

Coincidint amb el diumenge de la Festa Major de Barcelona, el 26 de setembre es va celebrar la tercera edició de la R-festa a l’Avinguda Mistral, organitzat per l’EMSHTR. L’acte es va fer coincidir amb el mercat d’intercanvi trimestral que organitza Xarxantoni.

Tercera R-Festa 27-9

Els parlaments de benvinguda i explicació de l’acte el van realitzar el Srs. Joan Miquel Trullols, Director del Servei de Prevenció i Gestió de Residus de l’Entitat, i el Sr. Francesc Narvàez, president de l’Entitat.

Cal destacar l’afluència de públic i la presentació de la guia 2011 que recull tots els tallers de reparació i establiments de compravenda de segona mà de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Tercera R-Festa 27-9   Tercera R-Festa 27-9


Durant el matí es van presentar diverses opcions de reparació professional, de botigues de segona mà i els tallers d’autoreparació coneguts com a Reparat Millor que nou. L’acte el va amenitzar l’orquestra Reciclofònica que toca amb instruments fabricats a partir de materials de residus.

Les càmares de BTV van fer ressó de l'acte. Podeu veure el vídeo aquí.

bottom-page-options:

© Àrea Metropolitana de Barcelona. Carrer 62, núm. 16-18, 08040 Barcelona

Navegador: CCBot/1.0 (+http://www.commoncrawl.org/bot.html)