Mobilitat estrena AMB BOT

| Tema: Innovació, Serveis digitals

Es posa en marxa un assistent virtual per fer consultes sobre transport públic

Comparatiu del bot plegat i desplegat


Accedir a la informació sobre l'estat del servei o el temps d'espera d'una línia d'autobús metropolità serà, a partir d'ara, més fàcil gràcies a la posada en marxa d'un assistent virtual: AMB BOT, que permet un accés ràpid i guiat a aquesta informació de servei.

El nou servei d'atenció a l'usuari es troba fix a la part inferior dreta de la pàgina web i, un cop desplegat, dona la benvinguda i ofereix dues opcions de consulta: avisos del servei i temps d'arribada, sempre de línies d'autobús metropolità.

En el cas dels avisos del servei, només caldrà saber el número de línia de la qual es vol fer la consulta. Pel que fa al temps d'arribada, caldrà identificar el codi de parada, la qual facilita les consultes in situ amb el mòbil.

Millorar l'accés a aquesta informació de servei ha estat l'objectiu de la introducció de l'AMB BOT, justament, en dos dels temes més consultats pels usuaris de les línies d'autobús metropolità: les incidències en el servei i el temps de pas dels autobusos per una línia concreta.

La previsió és que AMB BOT es vagi nodrint de més dades i serveis de l'àmbit de la mobilitat metropolitana, per possibilitar una comunicació més proactiva amb els ciutadans, de manera que el bot aprengui sobre les necessitats dels usuaris.

La posada en marxa d'aquest servei s'uneix a d'altres de caràcter digital, com ara el mapa de parades, l'app AMB Mobilitat, els serveis digitals de les electrolineres o els aparcaments d'intercanvi.

Documents relacionats
Enllaços relacionats