TROP Tendències NÚM-14

TROP: Tendències | Reptes | Oportunitats | Posicionament
Portada
Tema:
Informes de tendències
Públic:
Educació no reglada, ciutadania, famílies i lleure
Tipus:
Informatiu
Edició:
Informe
Suports:
Electrònic

Informe de Tendències NUM-14

Descarregar

Sinopsi

Les conclusions del Projecte marca Barcelona, que recull les opinions i les percepcions sobre la projecció metropolitana de la marca Barcelona tema destacat de l'informe de la primera quinzena d'agost.

El TROP, el formen un conjunt de recursos de suport per a l'estudi i anàlisi estratègica de tendències, reptes, oportunitats i posicionament (TROP) de l'economia per a l'impuls del desenvolupament econòmic metropolità.

Autor:
Direcció: Àrea de Desenvolupament Social i Econòmic. Edició i continguts: Institut Cerdà
Editorial:
AMB
Lloc i data:
Barcelona 2018
Idiomes disponibles:
Català
Enllaços relacionats